Daily Archives: Marzec 20, 2017

Budowanie Masy Mięśniowej Dieta – Jakie Są?

Jak budować mięśnie? Odpowiedź jest oczywista. Należy robić regularne ćwiczenia fizyczne. Ale, jak uzyskać mięśnie szybko? Na to pytanie trudno jest odpowiedzieć, a odpowiedź nie jest tak oczywista.

Może się wydawać, że najlepszym sposobem, aby szybko rosną, bardziej intensywnych treningów. W końcu, za każdym razem, gdy trafisz na siłownię, czujesz, że przepływ krwi i mięśnie nagle się oglądać więcej. Jest stymulantem, i jesteś podekscytowany, aby wrócić do innego systemu w najbliższym czasie.

Ale kiedy pijesz koktajl białkowy po treningu, nie jest dzwonienie lub uczucie podniecenia.Ale kiedy pijesz koktajl białkowy po treningu, nie jest dzwonienie lub uczucie podniecenia.

To nie oznacza, odżywka białkowa, nie ważne jest, aby mięśnie szybko? Z pewnością jest to ważne, bo jeśli chcesz, aby twoje mięśnie rosną już po treningu, należy podawać materiał potrzebujesz, aby zbudować więcej mięśni. Nie jest niczym niezwykłym dla kulturystów, obżarstwa, podczas budowania masy mięśniowej dieta. Mam nadzieję, że jeśli jesz dużo, to będzie magicznie luzem. Możliwe, że może się zdarzyć, ale najprawdopodobniej będzie dodać więcej tłuszczu, a nie mięśni.

Podejście pistolet do wzmocnienia mięśni nie działa tak dobrze jak formalne i zorganizowany budowania masy mięśniowej dieta. Te diety pomogą ci osiągnąć dwa cele: spalić zbędny tłuszcz i budować masę mięśniową. Dobrym atutem jest to, że będzie przebiegać szybciej i bardziej efektywnie.

Wiedząc, jakie produkty jeść i ile jeść, to jest bardziej prawdopodobne, że kulturysta będzie spalić tłuszcz i dodać mięśnie od samego początku. Efektywne budowanie masy mięśniowej dieta powinna być oparta na odpowiedni rodzaj zasilania budowania masy mięśniowej. Tutaj są 4 najlepszych typów:Białka

  1. Białka

Białko bogate w białko. To, co sprawia, że ta forma proteina bardziej efektywnego wzrostu mięśni, niż inne białka roślinne o wysokiej wartości biologicznej. Dlatego białka wchodzą w większość mięśni, budowanie diety. Proteina jaj białka zamienia się w budulcem dla innych, bardziej złożonych białek, które tworzą mięśnie. Jako dodatkowy bonus, jaja są bogate w witaminy i minerały.

  1. Mięso z kurczaka i Indyka

Wszystkie Chude mięso jest doskonałym źródłem białka dla kształtowania mięśni. To źródło białka wysokiej jakości. Chude mięso ma również mniej tłuszczów nasyconych, co jest bardziej zdrowy, jeść, nawet dla tych, które sprawiają, że diety z chorobą. Inne formy białka pochodzenia zwierzęcego są również dopuszczalne alternatywą dla kurczaka i indyka.

  1. Ryby

Ryba, jak się uważa, mają wyższą zawartość kwasów tłuszczowych, ale pozostaje najlepszym wyborem dla budowania masy mięśniowej dieta. Powód wolą ryby, czerwone mięso jest jakość tłuszczu. Kwasy tłuszczowe omega-3 znajdują się w oleju z ryb i tłuszcze te są istotne, znaczące, pomagając syntezę białka w mięśniach. Dla tego w istocie idealne rodzaje ryb są tuńczyk, łosoś i pstrąg. Dobrym atutem jest to, że będzie przebiegać szybciej i bardziej efektywnie.Niektóre rodzaje Węglowodanów

  1. Niektóre rodzaje Węglowodanów

Jednym z kulturystyka dieta tradycyjnie uważa się, składa się z białek.

Ale dla zrównoważonej diety, węglowodany i tłuszcze też są potrzebne. Węglowodany dostarczają energii dla mięśni podczas treningu, i pomóc uzupełnić zapasy glikogenu.

Pokarmy bogate w węglowodany, takie jak słodkie ziemniaki i owies są przydatne do budowania masy mięśniowej, kiedy można spożywać bezpośrednio przed treningiem. Węglowodany złożone, strawić bardziej powoli, aby zapewnić stały poziom cukru we krwi, który służy jako stałego źródła energii dla mięśni działalności.